Marketing tervezés

Vevő és piacelemzés

VEVŐ ÉS PIACELEMZÉS

A marketingelemzés a marketingtervezés fontos része, de a nem szabad összekeverni magával a marketingtervvel.

Mi a különbség a vevő és a fogyasztó között?

Bővebben...

Belső elemzés (erősségek és gyengeségek)

BELSŐ ELEMZÉS (ERŐSSÉGEK ÉS GYENGESÉGEK)

Saját vállalkozás

Értékesítések (összes, geográfiai -, ügyfelenkénti-, termékenkénti megoszlás)
Piaci részesedés
Haszonkulcs
Marketing folyamatok
Marketing szervezet
Értékesítési/marketing kontrol adatok

Bővebben...

Marketingelemzés

MARKETINGELEMZÉS

Minden marketing terv annyira lesz jó, amennyire jók a tervezés alapjául szolgáló információk. Marketingelemzés alatt azt a rendszert értjük, amelybe a felhasznált információkat rendezzük. Az elemzés segítségével az adott vállalkozás megértheti, hogy hogyan kapcsolódik a környezethez, amelyben működik.

Bővebben...